- ЕЛЕКТРОННЕ ЗАКОНОДАВСТВО - КОМП'ЮТЕРНА ДОПОМОГА

- ДИЛЕР ПРАВОВИХ СИСТЕМ - ФОП Пінчук В.А. - PVA.IN.UA +38 050 604 84 63

РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ОФІС

WINDOWS ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ДЛЯ ЮРИСТІВ, НОТАРІУСІВ, РЕЄСТРАТОРІВ

ЕКОНОМТЕ  СВІЙ  ЧАС З ПРОГРАМОЮ

«РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ОФІС»

ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС ДЛЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ 

ПІДГОТОВКИ ПАКЕТУ УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ

ЗА 10 ХВИЛИН !

нові можливості ДЛЯ НОТАРІУСА

1.  Клієнт оплачує додаткові послуги з підготовки документів;
2.  Клієнт отримує додатковий сервіс з підготовки документів;

3.  Нотаріус (помічник нотаріуса) економить час для підготовки
документів;
4.  Клієнт одночасно замовляє послугу засвідчення підписів на 
банківських картках.

ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО
ПРО
РОБОТУ І МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ ! 

З А М О В И Т И <

ВАРТІСТЬ 390 ГРН НА РІК

ОТРИМАЙТЕ  МОМЕНТАЛЬНУ ЗНИЖКУ 10% ТІЛЬКИ ТУТ 

ОПЛАТИВШИ ЗА ПРОГРАМУ ЗАРАЗ - 350 ГРН/РІК
ОПЛАТИТИ 350 ГРН < 

Після оплати перетелефонуйте !


050 604 84 63 
Володимир Пінчук

pva.in.ua   registrofis@gmail.com

Додайте контактну інформацію до записника, 
в телефон, 
щоб в майбутньому передати її
знайомим, та зацікавленим в користуванні !

> ТЕСТУВАТИ <

 ТЕСТОВИЙ ПЕРІОД 20 ДНІВ

До Вас звернувся клієнт на реєстрацію ТОВ? Необхідно заповнити заяву на реєстрацію? Підготувати установчі документи? За 10 хвилин програма «Реєстраційний офіс» підготує пакет документів для 

реєстрації підприємства (внесення змін до ЄДР): 

1. Заява про реєстрацію створення юридичної особи; 

2. Заява про реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу; 

3. Статут (створення/нова редакція); 

4. Протокол (створення/зміни до відомостей про юридичну особу); 

5. Заява про передачу частки; 

6. Договір купівлі-продажу частки; 

7. Довіреність; 

8. Наказ про призначення керівника; 

9. Заява про реєстрацію платником ПДВ; 

10. Заява про реєстрацію платником єдиного податку. 

 
В базі даних програми індекси та КВЕД, функція контроль (заповнення без помилок) для зручності підготовки документів. До цього вручну заповнювали заяви про реєстрацію, готували кожен документ окремо та  заповнювали інформацію повторно в різних документах. Сьогодні автоматична підготовка пакету документів для реєстрації за 10 хвилин - реально економте час!

Термін дії ліцензії:    365 днів
Комплектація:          комп'ютерна програма «РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ОФІС» версія 2.1
Спосіб поставки:      ліцензійний ключ по інтернету
Мова:                      українська

 

Операційні системи: Windows
Версія 2.1   Розмір 116 Mb

Інструкція по реєстрації:

Для отримання ліцензійного ключа від Вас необхідно отримати код конфігурації Hardware fingerprint, який можна побачити в діалоговому вікні запуску програми.

Для цього треба натиснути кнопку «Enter Key».
Виділити та скопіювати код конфігурації Hardware fingerprint.   

Відправити код конфігурації  на E-mail: registrofis@gmail.com 
чи в Viber повідомленні на тел. +38 050 604 84 63  www.pva.in.ua
вказавши наступну інформацію: 

1) Код конфігурації 
2) Ім'я та прізвище чи назва організації
3) Телефон 
3) Адреса електронної пошти

Ліцензійний ключ буде відправлений на Вашу адресу електронну
пошту протягом 24 годин після оплати.

МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ

1. Зручно заповнюєте поля програми інформацією, що буде автоматично експортована в документи:

  •     заява про реєстрацію створення юридичної особи

  •     заява про реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу;

  •     статут (створення/нова редакція);

  •     протокол (створення/ зміни до відомостей про юридичну особу);

  •     заява про передачу частки;

  •     договір купівлі-продажу частки;

  •     довіреність;

  •     наказ про призначення керівника;

  •     заява про реєстрацію платником ПДВ;

  •     заява про реєстрацію платником єдиного податку.

2. функція «контроль» виявляє допущені помилки під час заповнення інформації.

3. конструктор шаблонів установчих документів (користувач може самостійно створювати шаблони статуту, протоколу, довіреності, заяви про передачу частки, договору продажу корпоративних прав, наказу про призначення керівника, що будуть використовуватися в програмі);

4. швидке формування документів та інформації в електронній формі, що дозволяє в майбутньому використовувати раніше створені бази даних (документи);
  
5. відповідність шаблонів установчих документів вимогам законодавства;
  
6. створення нових документів на базі існуючого (наприклад, по заяві на реєстрацію створення можна створити заяву про зміни, а також зміни до установчих документів без необхідності заповняти інформацію заново);
   
7. авто заповнення форм/бази даних:

  •  поштові індекси

  •  КВЕД;

  •  організаційно-правових форм;

8. зручний пошук інформації в базі даних програми по коду чи назві юридичної особи;
  
9. налаштування зовнішнього вигляду програми в залежності від особистих побажань користувача;
  
10. кожен із документів можна редагувати окремо в текстовому редакторі;
  
11. можливість роздрукувати заяви про реєстрацію та установчі документи;
  
12. можливість створювати профілі користувачів на одному робочому місці;
  
13. шифрування бази даних програми від несанкціонованого доступу.


Форми заяв для державної реєстрації відповідають наказу Міністерства юстиції України №15/5 від 06.01.2016 зі змінами затвердженими наказом Мінюсту №1327/5 від 06.05.2016.


Через зручний інтерфейс користувач заповняє всі необхідні дані та виводить на друк весь комплект документів для реєстрації.

Заповнення заяв на реєстрацію та редагування установчих документів здійснюється автоматизовано та максимально зручно. 

Програма "Реєстраційний офіс" підготує усі документи для реєстрації створення та реєстрації змін до відомостей про юридичну особу.

Для використання програми після закінчення ознайомчого періоду необхідно придбати ліцензійний ключ
До 28.06.2016 акційна ціна програми 190 гривень.

Ліцензійний ключ відповідає коду конфігурації Hardware fingerprint, що формується після інсталяції програми. Придбаний ліцензійний ключ дійсний лише для одного коду конфігурації. Один ліцензійний ключ дає право використання програми на одному комп’ютері.

Заява на реєстрацію заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами - положення ст. 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб ...»
  
Дана вимога законодавства змушує юристів, бухгалтерів, осіб, які професійно здійснюють діяльність спрямовану на державну реєстрацію юридичної особи витрачати багато часу та зусиль для правильного заповнення заяв на реєстрацію для державної реєстрації юридичної особи, або реєстрацію відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР

 

  • БАЗА ЗАКОНОДАВСТВА

  • З Е М Л Я Ц Т В О

    •  

  • РЕЄСТРАТОРАМ ФІРМ

    •  РЕЄСТРАЦІЙНИЙ
      ОФІС

      КОМП'ЮТЕРНА ПРОГРАМА
      ДЛЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ
      ПІДГОТОВКИ ТА ДРУКУ
      ПАКЕТУ УСТАНОВЧИХ 
      ДОКУМЕНТІВ
      Нові можливості
      ДЛЯ НОТАРІУСА

      > Д Е Т А Л І <


      > ПРИДБАТИ <

  • ХОСТИНГ + ДОМЕНИ


    •